Protokoły

  Ewelina Borkowska

 

 

Kunice, 10 listopada 2016r.

 

P R O T O K Ó Ł

DOKUMENTUJĄCY  UDZIELENIE  ZAMÓWIENIA  O  WARTOŚCI
poniżej 30.000 EURO

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

Zakup przedmiotów: aparat fotograficzny, mapa fizyczna Polski, przewodnik po świecie przyrody – rosliny i zwierzęta, puzzle edukacyjne „Cztery pory roku”, globus podświetlany, papier do wydrapywania, kompas, gra planszowa „Sortowanie śmieci”, puzzle „Polska”, mega lupa, liściaste zwierzęta, szablony do mandali, mandale – książki, kredki do szkła.

  1. Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro,
    (zamówienie nie  podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8
    ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r.
    poz. 907 z późn. zm.).
  2. W dniu 20 października 2016r. przesłano zaproszenia do składania ofert w przedmiotowej
    sprawie  do n/w wykonawców:

   1). PROABIS s.c.Barbara Wojtczak Ryszard Rosiak, ul. Przestrzenna 80, 93-424 Łódź

   2). NOWA SZKOŁA, ul. POW 25, 90-248 Łódź

   3). SKLEP U ALI Alina Włodarczyk, ul. Jana Pawła II 34, 26-332 Sławno

   4). WARSZAWSKI FUNDUSZ ROZWOJU INWESTYCJI Sp.z o.o., ul. Opaczewska 34/1,
02-372 Warszawa

  1. Porównanie ofert: (oferty – pisemne odpowiedzi na zapytanie ofertowe) wpłynęły od
    poniższych   Wykonawców:

   1). PROABIS s.c.Barbara Wojtczak Ryszard Rosiak, ul. Przestrzenna 80, 93-424 Łódź

Cena oferty: 5204,00 zł

   2). NOWA SZKOŁA, ul. POW 25, 90-248 Łódź

Cena oferty: 4964,00 zł

   3). SKLEP U ALI Alina Włodarczyk, ul. Jana Pawła II 34, 26-332 Sławno

Cena oferty: 5530,50 zł

   4). WARSZAWSKI FUNDUSZ ROZWOJU INWESTYCJI Sp.z o.o., ul. Opaczewska 34/1,
02-372 Warszawa

Cena oferty: 5816,00 zł

  1. W wyniku analizy otrzymanych ofert stwierdzono, że oferta  Nr 2 spełnia oczekiwania
    i jest najkorzystniejsza o przyjęte kryterium cena.

W związku z powyższym proponujemy udzielić zamówienia dla Wykonawcy:

 

NOWA SZKOŁA, ul. POW 25, 90-248 Łódź

Cena oferty: 4964,00 zł

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

Kunice, 11 listopada 2016r.

P R O T O K Ó Ł

DOKUMENTUJĄCY  UDZIELENIE  ZAMÓWIENIA  O  WARTOŚCI
poniżej 30.000 EURO

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
  2. 1 wycieczka na trasie: Kunice – Trojanów – Kunice, Oczyszczalnia ścieków (ok. 111 os.) – termin kwiecień 2017 r.
  3. 1 wycieczka na trasie : Kunice – Koło – Kunice, Osada leśna ( ok. 42 os.) – termin – maj 2017 r.
  4. 1 wycieczka na trasie: Kunice – Łódź – Kunice , ZOO, Palmiarnia
    ( ok. 48 os.) – termin – maj 2017 r.
  5. 1 wycieczka na trasie: Kunice-Rogów-Kunice, Arboretum (ok. 63 os.) – termin – maj 2017 r.
  6. 1 wycieczka na trasie: Kunice – Tomaszów Maz.- Kunice, Rezerwat „Niebieskie Źródła” (ok. 42 os.) – termin – maj 2017 r.

 

  1. Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro,
    (zamówienie nie  podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8
    ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r.
    poz. 907 z późn. zm.).
  2. W dniu 20 października 2016 r. przesłano zaproszenia do składania ofert w przedmiotowej
    sprawie  do n/w wykonawców:

    1). BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH „WEKTUR”, ul. Krakowska 11, 26-400 Przysucha

2). ESKAPADA Włodzimierz Pawełczyk, ul. gen. Hallera 2 lok. użyt. 4, 26-605 Radom

   3). BIURO PODRÓŻY „OMNITUR”, P.O.W. 17, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

  1. Porównanie ofert: (oferty – pisemne odpowiedzi na zapytanie ofertowe) wpłynęły od
    poniższych   Wykonawców:

1). BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH „WEKTUR”, ul. Krakowska 11, 26-400 Przysucha

Cena oferty: 6980,00 zł

2). ESKAPADA Włodzimierz Pawełczyk, ul. gen. Hallera 2 lok. użyt. 4, 26-605 Radom

    Cena oferty: 7800,00 zł

3). BIURO PODRÓŻY „OMNITUR”,P.O.W. 17, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

Cena oferty: 10755,00 zł

  1. W wyniku analizy otrzymanych ofert stwierdzono, że oferta  Nr 1 spełnia oczekiwania
    i jest najkorzystniejsza o przyjęte kryterium cena.

W związku z powyższym proponujemy udzielić zamówienia dla Wykonawcy:

 

BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH „WEKTUR”, ul. Krakowska 11, 26-400 Przysucha

Cena oferty: 6980,00 zł

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

Kunice, 14 listopada 2016 r.

P R O T O K Ó Ł

DOKUMENTUJĄCY  UDZIELENIE  ZAMÓWIENIA  O  WARTOŚCI
poniżej 30.000 EURO

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

przeprowadzenie audycji ekologiczno-muzycznej

  1. Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro,
    (zamówienie nie  podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8
    ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r.
    poz. 907 z późn. zm.).
  2. W dniu 20 października 2016 r. przesłano zaproszenia do składania ofert w przedmiotowej
    sprawie do n/w wykonawców:   

       1). MUSICAL ISLAND FELIKS CHOŁYS, Baczyńskiego 16, 99-200 Poddębice

       2). FUNDACJA „MUZYKA ŚWIATA”, ul. Wierzbowa 13 lok. 24, 91-426 Łódź

       3). CEREMONIE I INNE USŁUGI, Barbara Wójcicka, ul. Górska 2 m. 1, 92-114 Łódź

  1. Porównanie ofert: (oferty – pisemne odpowiedzi na zapytanie ofertowe) wpłynęły od
    poniższych   Wykonawców:

    1). MUSICAL ISLAND FELIKS CHOŁYS, Baczyńskiego 16, 99-200 Poddębice

Cena oferty: 600,00 zł

    2). FUNDACJA „MUZYKA ŚWIATA”, ul. Wierzbowa 13 lok. 24, 91-426 Łódź

Cena oferty: 500,00 zł

   3). CEREMONIE I INNE USŁUGI, Barbara Wójcicka, ul. Górska 2 m. 1, 92-114 Łódź

Cena oferty: 700,00 zł

  1. W wyniku analizy otrzymanych ofert stwierdzono, że oferta  Nr 2 spełnia oczekiwania
    i jest najkorzystniejsza o przyjęte kryterium cena.

W związku z powyższym proponujemy udzielić zamówienia dla Wykonawcy:

 

FUNDACJA „MUZYKA ŚWIATA”, ul. Wierzbowa 13 lok. 24, 91-426 Łódź

Cena oferty: 500,00 zł

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

Kunice, 16 listopada 2016r.

P R O T O K Ó Ł

DOKUMENTUJĄCY  UDZIELENIE  ZAMÓWIENIA  O  WARTOŚCI
poniżej 30.000 EURO

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

Przeprowadzenie warsztatów konstrukcyjnych – budowa karmników

  1. Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro,
    (zamówienie nie  podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8
    ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r.
    poz. 907 z późn. zm.).
  2. W dniu 20 października 2016 r. przesłano zaproszenia do składania ofert w przedmiotowej
    sprawnie  do n/w wykonawców:

    1). Z.P.U.H.”MEBMAR” Janusz Maruszewski, ul. Libiszewska 12A, 26-300 Opoczno

    2). MEBLOKAR Karol Krzysztofik, Zachorzów 6A, 26-332 Sławno

    3). Z.P.U.H. „RAZBID” Radosław Jóźwik, ul. Słoneczna 22, 26-300 Opoczno

  1. Porównanie ofert: (oferty – pisemne odpowiedzi na zapytanie ofertowe) wpłynęły od
    poniższych   Wykonawców:

           1). Z.P.U.H.”MEBMAR” Janusz Maruszewski, ul. Libiszewska 12A, 26-300 Opoczno

                Cena oferty: 600,00 zł

     2). MEBLOKAR Karol Krzysztofik, Zachorzów 6A, 26-332 Sławno

                Cena oferty: 500,00 zł

           3). Z.P.U.H. „RAZBID” Radosław Jóźwik, ul. Słoneczna 22, 26-300 Opoczno

Cena oferty: 400,00 zł

  1. W wyniku analizy otrzymanych ofert stwierdzono, że oferta  Nr 3 spełnia oczekiwania
    i jest najkorzystniejsza o przyjęte kryterium cena.

W związku z powyższym proponujemy udzielić zamówienia dla Wykonawcy:

 

Z.P.U.H. „RAZBID” Radosław Jóźwik, ul. Słoneczna 22, 26-300 Opoczno

Cena oferty: 400,00 zł

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

Kunice, 17 listopada 2016 r.

P R O T O K Ó Ł

DOKUMENTUJĄCY  UDZIELENIE  ZAMÓWIENIA  O  WARTOŚCI
poniżej 30.000 EURO

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

pendrive, tonery, dyplomy, zestaw papierów  kolorowych na cały rok, książki o tematyce przyrodniczej, farby plakatowe, kredki ołówkowe, mazaki, zestaw przyrządów do geometrii, model do sklejania, długopis i notes, 16 statuetek, zaproszenia, papier Color laser

  1. Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro,
    (zamówienie nie  podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8
    ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r.
    poz. 907 z późn. zm.).
  2. W dniu 20 października 2016 r. przesłano zaproszenia do składania ofert w przedmiotowej
    sprawie  do n/w wykonawców:

1). PPHU KERTI Katarzyna Górska, ul. M.J. Piłsudskiego 48, 26-332 Sławno

2). AGA ŚLIWSCY SPÓŁKA JAWNA, ul. Piotrkowska101, 26-300 Opoczno

3). SKLEP U ALI Alina Włodarczyk, ul. Jana Pawła II 34, 26-332 Sławno

  1. Porównanie ofert: (oferty – pisemne odpowiedzi na zapytanie ofertowe) wpłynęły od
    poniższych   Wykonawców:

1). PPHU KERTI Katarzyna Górska, ul. M.J. Piłsudskiego 48, 26-332 Sławno

Cena oferty: 2216,00 zł

2). AGA ŚLIWSCY SPÓŁKA JAWNA, ul. Piotrkowska101, 26-300 Opoczno

Cena oferty: 2182,50 zł

3). SKLEP U ALI Alina Włodarczyk, ul. Jana Pawła II 34, 26-332 Sławno

Cena oferty: 2156,00 zł

  1. W wyniku analizy otrzymanych ofert stwierdzono, że oferta  Nr 3 spełnia oczekiwania
    i jest najkorzystniejsza o przyjęte kryterium cena.

W związku z powyższym proponujemy udzielić zamówienia dla Wykonawcy:

 

              SKLEP U ALI Alina Włodarczyk, ul. Jana Pawła II 34, 26-332 Sławno

                                                 Cena oferty: 2156,00 zł

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 


Zaloguj